Facebook Badge

Saturday, July 30, 2011

Makeup untuk Photoshoot "Fantasy" 26 Julai 2011

Photoshoot ni anjuran K.Wan dari Butik Wannieta Bridal.
Diadakan di Taman dikawasan Cheras (sorry lupa plak nama tamannye haishh!).
Saya juga menyediakan Costume dan Accesories untuk model saya.
Pada hari yg sama saya menerima hadiah untuk Pemenang Tempat Ke-2 Kategori MUA Kreatif untuk Contest Photoshoot Arabic yg lepas

Model saya - Farah
Before makeup

sesi makeup bermula yeahhh.....

after makeup

Sesi photoshoot bermula
Makeup & Wardrobe by me

Costume & Accesories by me

Sesi bergambar bersama MUA dan Model masing2

saya menerima hadiah daripada K.Wan dalam
Kategori MUA kreatif dalam Photoshoot Contest Arabic (lupe date contest tu)

dapat hadiah saguhati lagi sbb selalu mengikuti aktiviti dan event dr K.Wan

saya dan model saya "Farah"

Untuk menyewa Costume & Accesories bolehlah hubungi saya di no: 016 3985357

No comments:

Post a Comment