Facebook Badge

Saturday, April 16, 2011

Makeup untuk Photoshoot "Fantasi" - 3/4/2011

Photoshoot untuk tema "Fantasi / Saka" anjuran Kak Wan Eiza daripada Wannieta Bridal Butik. Saya memilih tema Fantasi untuk model2 saya. Event ini diadakan di Taman Tasik Perdana. Saya makeiover sekali 2 orang model. Model pertama bernama Mira dan model kedua Qistina. Model Qistina ni rupanya adalah salah seorang peserta realiti TV iaitu Program Bintang Kecil. Walaupun cuaca panas pada hari itu saya tetap maintain makeupkan kedua2 model saya. Photoshoot ini juga mendapat kerjasama dari suratkhabar Sinar. Event ini telah berjalan dengan lancarnya.

My first model Mira sebelum makeup

Makeup time
My makeup

Mira selepas makeup

Hairdo my me
Second model Qistina before makeup

Makeup time dah mula dah



Qistina selepas makeup

Me and Qistina

Model2 dengan costume masing2
Sesi photografi bersama organizer event Kak Wan Eiza

No comments:

Post a Comment