Facebook Badge

Thursday, April 28, 2011

Gothic Vogue Photoshoot (23/4/2011)

Gothic Vogue Photoshoot ini sekali lagi di organise oleh Kak Wan Eiza dari "Wannieta Bridal Butik". Lokasi photoshoot ini diadakan di Bukit Jalil. Sebelum photoshoot ini diadakan saya lah orang yang sangat sibuk mencari costume untuk model saya iaitu Zatiey. Disebabkan photoshoot ini jugalah saya mula membuat koleksi pelbagai jenis costume, Wig dan juga accessories untuk disewa. So model saya paling senang sebab costume disponsor oleh saya eeeeeee. Jom lihat hasil glam touch saya dalam photoshoot Gothic Vogue ini. Juga tak lupa pada photographer saya ye Din.

Model saya Zatiey sebelum di glam touch oleh saya

Glam touch started

mancungkan hidung dulu

Selepas di glam touch oleh saya tapi tak cukup lagi ni tak complete lagi tungguuuu...... 
hah!!baru complete makeup with the costume. Makeup and Costume by me Norlela Makeover

with Zatiey my model very sporting and besttt

bestttt dan terbaikkk

the best photo yang saya suka sangat, TQ to my photographer Din
sesi photoshoot

posing-posing

talent2 model yang sporting

model2 dan MUA2 berposing pulak
Dapat sijil penyertaan untuk event photoshoot daripada event organizer Kak Wan Eiza

No comments:

Post a Comment