Facebook Badge

Tuesday, May 17, 2011

Program RTM "Tiada Lama Tiada Baru"

Derina Artistic Team telah diberi kepercayaan untuk makeupkan artis2 yg terlibat dalam Program TV RTM pada 29 April 2011 bertempat di Angkasapuri. Saya telah berpeluang untuk makeupkan beberapa artis baru dalam program RTM malam itu. Pada malam itu RTM telah mengambil peserta yang ada iras2 muka artis terkenal seperti Lisa Surihani, Mus May, Mek kelantan, Norkhairiah, Mawi dan ramai lagi. Saya berpeluang makeupkan beberapa orang peserta yang ada iras2 artis nantikan saya uploadkan gambar2 tu jap lagi ok. Ramai team DAT yang terlibat dan yang penting sekali Leader DAT Rina Derina dan orang kuat DAT Naza Sentuhan Derina turut turun bersama-sama kami. Disebabkan terlalu sibuk makeup sampai tak sempat nak tanya nama2 peserta yang saya makeupkan.

makeupkan peserta yang iras artis Lisa Surihani


inilah hasil makeup dari saya untuk peserta yg iras Lisa Surihani ni...ok tak

saya bersama iras Lisa Surihani makeup by me

peserta iras Mus May


pemenang program pada malam tu, sorry lupa nama

hah nilah pemenang untuk program malam tu (makeup by me)

salah seorang peserta malam itu juga


makeupkan akak2 gitu, special guest diundang oleh Azwan Ali untuk malam tu

taraaaaa......dah siap dah

adik comel yg buat program malam tu jugak

si comel ni menyanyi alah2 Mas Idayu taw

adik ni menyanyi lagu Jefrey Din


adik ni pulak menyanyi lagu Aisha

orang kuat DAT Naza pun bz gak

DAT yg sentiasa bz

sempat posing dengan Team Leader and Ian Sham

with Dato DJ Dave

with Norkhairiah comel orangnya walaupun baru lepas pantang

with Mek yg memang tak sombong langsung

with Angeline yg sporting

with DAT


No comments:

Post a Comment