Facebook Badge

Saturday, January 21, 2012

Makeup Competition 7-1-12

Makeup Competition ni anjuran Cs team di Summit USJ. Dalam event ini saya tak tahu sape model saya sebab setiap makeup artis diarahkan untuk cabut no. so dr situ kite tahu sape model yg kite akak makeup kan. Saya mendpt cabutan no. 4 dan model saya Siti Shidah free hair lagi. Dalam contest ni makeup artis dan model di arahkan untuk naik ke stage untuk tujuan supaya juri dapat melihat hasil kerja makeup artis. Juri2 pada hari itu adalah Dian P.Ramlee dan Shasha model terkenal juri untuk model manakala Kak Long dan Kak Zam juri untuk makeup dari makeup artis RTM. Saya memang mengenali Kak Long dan Kak Zam kerana saya pernah makeup untuk program2 RTM dibawah DAT Team. Walaupun tak menang dalam contest tu tp saya merasa bangga dapat menunjukkan hasil sentuhan saya selain berani bersaing secara sihat dengan kawan2 makeup artis yg lain.

Model saya Siti Shidah yg best and sporting

before & after makeup

Sessi makeup

saya dan my model Siti

hairdo & assecories by me Norlela Makeover


Makeup artis bergambar dengan Dian P.Ramlee

makeup artis with model on stage eeeeee
glam sekejap!!!!

No comments:

Post a Comment