Facebook Badge

Wednesday, January 4, 2012

Makeup untuk Persembahan Tarian Moden 10-12-11

Kebetulan office saya masuk pertandingan tarian untuk wakil antara Investment Bank. Saya salah seorang staff yang terlibat. Saya dan rakan2 office yg lain bertungkus lumus dengan latihan tarian yang di keograf oleh hubby saya sendiri En Hisam mudin. Rezeki saya juga, saya dapat job dan diberi kepercayaan untuk makeupkan semua rakan2 office saya untuk pertandingan itu. Disini saya akak kongsikan photo2 saya dah rakan2 saya semasa sessi makeup hingga ke full costume yg kami pakai ye......
Tema makeup untuk pertandingan malam itu Mask Gold

Officemate G namanye

Kak Mas after makeup in Gold

Azra after makeup

Geetha after makeup

Sessi makeup


Antara officemate yg saya makeupkan dengan costume

Semua officemate selepas complete di makeupkan dan full costume dalam group photo (terbaek!!)

No comments:

Post a Comment