Facebook Badge

Sunday, July 1, 2012

Event CFT Team - 18-3-2012

Event ni anjuran Kak Wan Eiza untuk Majalah Tepak Sireh di Taman Tasik Titiwangsa. Saya menjadi pembantu kepada Kak Wan. Pada event tu saya telah Sponsor group persembahan tarian melayu kanak-kanak dan dalam group tarian tu 2 orang dari penari tu adalah anak saya sendiri. Anak-anak saya adalah penari daripada Pak Ngah Production dibawah Swatari. So pada yang berminat untuk Penari kanak2 bolehlah hubungi saya.


saya bersama Kak Wan Eiza - tangan kami yg telah diukir inai oleh sponsor

Penari2 cilik saya "Norlela Studio" yg kecik tu anak saya Daniel namanye

Penari2 perempuan - yang rendah sikit tu anak saya juga namanye Nurdiana

Penari2 cilik sedang membuat persembahan

Norlela Studio Dancer

Photog pun nak menyelit gak eeeeeee



No comments:

Post a Comment