Facebook Badge

Sunday, July 1, 2012

Makeup Pengapit Pengantin - 14&15/4/2012


Makeup untuk pengapit pengantin dekat Ipoh. Yang saya makeupkan ni pun adik2 angkat saya. Saya bersama keluarga angkat saya pergi ke Ipoh untuk majlis kawin sepupu adik2 angkat saya. Untuk pengetahuan semua pakcik adik2 angkat saya ni adalah salah seorang ahli kumpulan May. Happy sangat masa kat kampung dia orang nih. Happening sangat2.14hb saya makeupkan 4 orang sekali untuk majlis akad nikah sekali dengan mak pengantin.
Pada 15hb iaitu hari Ahad saya makeupkan adik2 angkat saya juga mak pengantin sekali. Pada sebelah malamnye saya makeupkan Pengantin untuk majlis potong kek.

Dekya selepas makeup

Dekya sebelum makeup

iela selepas makeup

iela sebelum makeup

makeup mak pengantin - mak su











No comments:

Post a Comment